O Αιγύπτιος μουσικός, εμφανίζεται να είναι ο τελετάρχης, και ο. αποκλειστικός υπεύθυνος διαχειριστής της όλης τελούμενης διεργασίας, και ο οποίος,
ως επικεφαλής, καθορίζει όλα τα διαδικαστικά τεκταινόμενα της. Ο διαπεραστικός ήχος του ζουρνά και τα δυνατά ρυθμικά χτυπήματα του νταουλιού, ακούγονται
εκκωφαντικά στους δρόμους της πόλης, σπάζοντας την πρωινή σιωπή που επικρατεί. Επάνω σε έναν αργό, συνεχώς επαναλαμβανόμενο αρμονικό ρυθμικό μουσικό μοτίβο
των 3 /4 του μουσικού μέτρου.
Οι δυο μουσικοί, περιφερόμενοι ακατάστατα στους δρόμους της πόλης, χωρίς να προκύπτει ότι υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο ή επιβεβλημένο σχέδιο από την διαδικασία, μόλις φτάσουν στο πρώτο σπίτι, όπου
υπάρχει είδη ντυμένη η πρώτη μπούλα και η οποία περιμένει καρτερικά στο εσωτερικό του σπιτιού να συμμετάσχει στην διαδικασία, σταματούν, χωρίς να
διακόπτουν την ρυθμική μουσική υπόκρουση.
Tο αυστηρό τελετουργικό πλαίσιο επιβάλει, ο χορευτής που πρόκειται να συμμετάσχει στην διαδικασία αναπαράστασης, κατά την ολοκλήρωση της διαδικασίας ένδυσης του, που οφείλει να την κάνει στο
εσωτερικό μέρος του σπιτιού, να βρίσκεται ερμητικά κλεισμένος και να περιμένει την έλευση του μουσικού, όρθιος, ώστε να καλεστεί για να βγει στο Φως της Ημέρας
άμεσα, μόνο με την δική του εντολή.